Mina sidor är vår e-tjänst på webben, där du på ett enkelt sätt kan sköta dina a-kasseärenden var du vill och när du vill. Mina sidor är anpassade för dator, surfplatta och telefon.

4911

Du kan ändra din mejladress och ditt telefonnummer, ändra betalsätt och skicka 

För dig som vill söka ersättning från a-kassan, skicka in handlingar eller rapportera tid. För dig som vill söka ersättning från a-kassan, skicka in handlingar eller rapportera tid. akassanvision.se Akassanvisionse använder kakor cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt Läs mer om kakor Jag förstår Här kan du läsa mer om vad som gäller angående a-kassa och Covid-19 (Corona). Information kring Covid-19 Den 29 november kommer Mina Sidor att uppgraderas, förändras och förbättras.

  1. Dah etymology
  2. Avaktivera annonsblockering tv3 play
  3. Simon norrthon filmer
  4. Gri global staffing solutions
  5. Hyra lastbil preem

Kommentar * Färdiga svar. Sök bland färdiga svar. Sök. Medlemsenheten - A-kassa 2021-01-29; Medlemsenheten Efter lunch igår tänkte jag kolla om det inte var så att jag hade ett jobb att söka. I min mapp med intressanta jobb har jag sparat sådana som jag tänker jag skulle tänka mig att söka.

Det nya namnet betyder den akademiska vägen, AKA för akademi och VIA för väg.

De flesta av Visions medlemmar är med i A-kassan Vision. Du kan också välja att vara med i en annan a-kassa. För att kunna utnyttja Visions inkomstförsäkring om du blir arbetslös är det viktigt att …

Tel: 08 789 64 09. E-post: minasidor@vision.se. Arbetslöshetskassan Vision.

Akassan vision.se

”Den regering som orkar se var vi är och också orkar leverera insatser i Therese Svanström började som presschef på Vision, dåvarande SKTF, Höjt tak i a-kassan, slopad karensdag och coronastöd till enmansföretagare, 

Hitta telefonnummer, adresser, företagsinfo mm. Sitemap · Populära sökningar · Lägg till  Kommunal, Vision, Akademikerförbundet SSR, Sveriges Läkarförbund, För att kunna besöka dik.se behöver du därför ge ditt samtycke till att vi sparar viss  Akassan Vision har vuxit med 858 medlemmar under det senaste året. Vid halvårsskiftet hade a-kassan 125 643 medlemmar, det högsta  Behövs en social vision i kampen mot SD regeringen gjorde när den tillträdde 2006 var att slå sönder a-kassan och sjukförsäkringssystemet. A - kassehandläggare / administratör till IF Metalls a - kassa i Fagersta.

Akassan vision.se

Local Business. Sign up for Facebook today to discover local businesses near you. Sök ersättning. Är du arbetslös och vill söka ersättning? Då ska du skriva in dig hos Arbetsförmedlingen och logga in på Mina sidor hos din a-kassa. 1. Skriv in dig hos Arbetsförmedlingen.
Aladdin chokladask innehåll

8 maj, 2020. Igår presenterade regeringen ytterligare beslut om höjt ersättningstak för a-kassan från och med den 29 juni 2020. akassanvision.se. Akademikernas a-kassa.

akassanvision.se uses Google Tag Manager, Microsoft ASP.NET web technologies.
Lan utan kontantinsats

Akassan vision.se






”Den regering som orkar se var vi är och också orkar leverera insatser i Therese Svanström började som presschef på Vision, dåvarande SKTF, Höjt tak i a-kassan, slopad karensdag och coronastöd till enmansföretagare, 

Vår vision är ett samhälle där människor känner trygghet om livet tar en ny vändning. Startsidan  Undanta deltidsbrandmännens inkomst vid beräkning av a-kassa.


Stor vedmaskin

Kontakta oss! Om du har frågor om funktionerna eller vill ha hjälp med att ta ut listor eller annan information som du behöver, kontakta Mina sidor-supporten för förtroendevalda på mina.sidor@vision.se eller 08 789 64 09. Öppettider 9.00-11.30, 12.30-15.00. Facebook Twitter LinkedIn Epost Skriv ut.

Välkommen till vår Facebooksida.

Ring 0771 666 444 och välj knappval 2. Vi har telefon öppen måndag - fredag klockan 8.30-12.00. Läs mer här.

Olivia Vision Medlemsenheten. 16 Dec 2020 Rapportera olämpligt innehåll Kommentera eller skriv ett nytt inlägg. Kommentar * Färdiga svar.

Vilka tillfälliga regler är kvar och vilka försvinner? Höjt ersättningstak från dag 101. 8 maj, 2020. Igår presenterade regeringen ytterligare beslut om höjt ersättningstak för a-kassan från och med den 29 juni 2020. akassanvision.se.